Slmkhrm ben de bu gün 35₺4 de gittiğimde suyun az dedi perinataloga yolladı o da suyun az falan değil dedi kendi doktoruma sonuçları gösterdiğimde bu göreceli kavramdır dedi bana göre az haftada bir takip edilmesi gerek dedi sonra ben tekrar diğer doktora gittim dedim bizim doktor böyle diyor sonucu da tam anlayamadı tek kesedeki su 4.9 mu kadın beni bi güzel azarladı ben sana suyu. İyi demdim mi git o doktorunu değiştir diye ben azarlandigima sevindim ya nasıl bi gündü