Zehra9616 Oznurrf tabiki girmelisin bebeginin uzuvlarinin normalligine yani sagligina bakiliyo aksatma ben hic birine girmedim ama detayli yaptirdim onemli o
Oznurrf Zehra9616 Bı yandan korkuyorum insallh güzel geçer 2 hafta sonra gidicem bakalım onsallh herşey normaldir