Dunde yapmistim test onda da coook silikti bunu sabah namazinda yaptim ilk idrarla. Cok zor gozukuyor. Biliyorum adet gecince yapmak saglikli filan bunlari biliyorum. Bir oglum var 8 9 aylik. Merakimdan yapiyorum kasiginda surekli agri oluyor arada mide bulantimda oluyor. Kimyasal gebelik ola bilirmi acaba. Farkli marka testlerlede yaptim ama cikiyo ilk 5 dakikada goruyorum ama cook silik. Kimyasaldan şupheleniyorum. 10 ocak adet tarihim. Boyle olup hamile olan varmi ?
