ogretmenanneyimm Tayin nedeniyle il değiştirdim Dicle memorial da bir doktora gittim fakat memnun kalmadım. Neval hanımı önerdiler kızlar giden ya da kendisinde dogum yapan var mı?
Gnysrp ogretmenanneyimm ben ilk gebeliğimde gitmiştim gayet sakin ve ilgili bi doktor aşırı yoğunluk var ay öncesi almak lazım randevu gittiğinizde de beklemek zorunds kalabiliyorsunuz. Ben sezeryan oldum onda bi sıkıntı çıkmadı . Doğum sonrası nefes darlığı çekmiştim gece bile çıkıp gelmişti beni kontrole aşırı yüksek muayene fiyatları o yüzden şuan ki gebeliğimde burhan hoca ile devam ediyorum
ogretmenanneyimm Gnysrp evet muayene ücreti bir kira kadar ama neval hanıma başladığımdan bu yana çok rahatım insanı çok rahatlatıyor verdiğim muayene ücretini sonuna kadar hak ediyor canım doktorum🥰