anneligicokksevmisbiri Kızlar burda özel hastaneye gitmek istemiyorum ama aylardır doğru düzgün devlet hastanelerde randevu bulamıyorum nasıl yapacağız bir tanıdığım saat 4 de bak diyor ne alakaysa bilen varsa söylesin nolur
defomom Gündüz saat 4 de 15 gün sonranın ilk gününün kaydı açılıyor ondan sistemden 15 günlük kaydı görebiliyorlar 4 de 16.kayıt günü açılıyor hemen ararsanız randevuyu dolmadan alabilirsin