Tgcperi Merhaba anneler 20+5. Haftadayım 7 kilo almışım siZce nasıl fazlamı ? Sizler kaç Kilo aldınız ?
kuzeymomsss Tgcperi maalesef bende neredeyse o kadar aldım 🤦🏼♀️ ama bu aralar çok abur cubur yiyorum ondan diye düşünüyorum 😕
Seross10 Tgcperi bol yürüyüş yapın kilo alımı için abur cubura yönelmeyin sağlıklı şeyler yemeye çalışın
Asillll16 Tgcperi aaa aynı hafta aynı gün bende 20+5 im. Ben 65 ile başladım şuan 67 kiloyum. İlk üç ay 5 kilo verdim ama
kuzeymomsss Tgcperi 21+3 haftalığım 53 kilo ile hamile kaldım 58 59 kilo arası gidiyorum bazen 60 görüyorum yemeyi fazla kaçırınca 🤦🏼♀️
Tgcperi Asillll16 ben ilk 3 aydada kilo aldım vermedim hiç. Detaylıya gittiniz mi peki bebiş kaç gram ? Kız mı erkem mi ?
hulya-13 Tgcperi ilk gebeliğimde 500 gram bile almadım. Şuan ikinci gebeliğim 5 kilo verdim hatta. Kilolu ve tansiyon hastası bir gebe olarak vermem yada hiç almamam gerekiyor zaten. Zayıfsanız takmayın derim. Yada ekmek falan çok yemeyin
kubra44 Tgcperi geçen hafta kontrolde haftasıyla uyumlu dedi doktor bebiş alsın da biz almayalım artık😊
Meri3220 Hanımlar bende yarın tam 20 haftalık oluyorum inşallah yatarak hamilelik geçirdim 2 gün arayla yürüyüşe başladım bel ağrım başladı ve arada kasık ağrım oluyor az önce yine yürüyüşten geldim yine bel ağrım var normal mi acaba
Ceymir Tgcperi 21+5im 4kilo aldım ama ben tansiyon yüzünden devamli tatsız tuzsuz yediğim için hep açım😔