mercimeginannesiiii Gulerdemr01 Bildiğim kadarıyla eşine ait kan grubunun yazdığı ehliyet kimlik vs isteniyor.
Esmnr Gulerdemr01 eşinin kan grubu kartını veya ehliyetini istiyolar. Fotokopisini alıp dosyaya eklemek için. Ona göre iğne yapıyolar.
MelekMervertlek Gulerdemr01 benm eşimi cagirmislardi kan grubu yazmasına rağmen tekrar test yaptılar öyle iğne yaptilar
Gulerdemr01 Tugbaysma sağlık ocagında ebe oyle dedi esmde gececi yeni geldi saat 10 da randevu ilk gebelgm bde ondan sordm kuzum tesekkur ederm 😘
Gulerdemr01 MelekMervertlek hallettim tek basıma kuzum ehliyet veya belge yoksa elinde oyle cagryolarms esleri
Hasanbbek Gulerdemr01 benden dr kan grubu kartını istedi ben sağlık ocağından çıkarttım hem kendiminkini hem esiminkini ne olur ne olmaz diye 25 Ocak ta muayenem var o zaman iğne yapılacak
Gulerdemr01 Hasanbbek aynen belge şart sabah 9 da gittim hastaneye 4 de eve geldim fotokopi cek kadrolojı bolume kalp atısına haktır cocugun dedi gittim 1 saat oyle bekledim 😂bugun ömrüm hastanede gecti yanı
Hasanbbek Gulerdemr01 Neden o kadar uzun sürdü belgeleri verince iğneyi yapmaları lazım özele mi gidiyorsun sen
Hasanbbek Gulerdemr01 neyse sonuçta yapmışsın iğneyi darısı doğuma kaçıncı haftada vurulmuş oldun bu arada