Selam arkadaslar 34 haftalik hamileyim ve ne yazik ki Covidim.Bagisikligimi kuvvetli tutmak icin kekik cayi icmek istiyorum.bazi siteler onermis bazilari ise dusuge sebep olur demis.Ama daha cok gebeligin ilk aylari onerilmemis.Acaba ben icebilir miyim? Bilginiz var mi?