Yusufayazin__annesi Kizlar az once tekrsr test yaptim mavi pozitif beyas olan test negatif cikti 🤔🤔🤔 baskaniza
aleladebirmom Yusufayazin__annesi benim testim de mavidendi pozitifti ve doğruydu 😊 inşallah senin de o doğrudurr bugün de bekle bi daha yap istersen ya da direkt kan ver
_handenurrr Yusufayazin__annesi ikinci teste de hayalet bir çizgi görüyorum sanki ama bozuk gibi geldi beyaz olan
asraca Yusufayazin__annesi kuzı beyazdada bi kırmızıık var bende ilk mavi ile yapmıştım ama beyazla olanda da çizgi vardı mavi daha iyi sonuç vermişti bende de beyaz olanı kır yani aç içine bakyice
Yusufayazin__annesi aleladebirmom canim 4 mavi yaptim hep pozitif cikti 2 beyz olandan yaptim negatif en iyisi bende gidip kan verim adetim 1 gundur gecti
Yusufayazin__annesi _handenurrr istiyorum oglum 25 wylik kardes istiyorus bakar misin sinirimi bozdu şekilden sekile girdi
Yusufayazin__annesi Tugba_usa _handenurrr Kizlar o test bu sekil oldu bozuk demi https://imgyukle.com/i/oYqGO8 https://imgyukle.com/i/oYqmUj
Yusufayazin__annesi Tugba_usa hadi insalalh canim morelim. Bozuldu ya dun de bitane beyaz yaptim aksam cikmadi ama bozulma vs olmadi wimdi 2 tane yaptim yne bwyaz cikmadi bozuldu nasil oluyor anlamadim
Meryemtolga Yusufayazin__annesi kafani karistirma git bide erken gebelik testi al bunda böyle silik cikan eger pozitifle onda rahat çıkar.
Kahveli Yusufayazin__annesi Dün başka bi forumda bu beyaz testin hep negatif çıkarttığına dair çok post okudum. O yüzden güvenmedim ama bence mavi olan dogrudur
Karelinannesi Yusufayazin__annesi canım testlerin hassaslığıyla alakalıdır bu durum. Eğer 10 dakikayı geçmediyse çok yeni hamilesindir. Testin negatif çıkınca yanılma payı oluyor hamilelik şansın oluyor yani ama test pozitif ise yanlış ihtimali olmuyor pozitif hep pozitiftir. Adetin gecikti mi?