Funday35 Bende yarım saattir bekliyorum kimse yoktu geldiğimde Allah’tan ilk sırada ben varım 😂 küvet setini alıcağım aşırı pahalı trendyolda çünkü
minikkoalaam ben de birazdan evden cikcam. butun gece ruyamda bimde savastaydim 😂😂 bakalim nasil olcak insallah kalabalik degildir 🥺
Ceyduygu Hzn53 Bence haksızlık ben uzak oldugu için hiç bir zaman gidip alamıyorum ama sabahın köründe soğukta kalkıp gidenlere haksızlık oluyor
umayben Şimdi geldim kızlar 😂 nerede tenhada bim varsa oraya gidin valla biz temha yere gittik orayı bşle keşfetmişler açılmaya 5 dk kala doldu arkamız çok gericiydi 😂
Hzn53 umayben ya varya bişeyi alırken yan taraftan diğer şeyler bitti. Zaten kafam karıştı kız mıydı erkek miydi ne alacağımı şaşırdım 😂😂😂
mor_menekse1 Hzn53 bn emzik bide kundak havlusu aldım parasına göre kalitesi de güzl gecen ay gelmişti ondan aldım bnde eksiğimiz yok şimdilik :)
papatya_35 Hzn53 Ama kızın böyle bi şansı var ki değerlendiriyor 😅 bizlerin tanıdıkları olsa bizde yaparız haksızlık olmasın gelen alsın ben uzağım yetişemem diye düşünmeyiz bence 😅😅
Hzn53 papatya_35 ben az önce bime gittim ya bi kutuda biri için ayırmışlardı gelen giden sordu bunlar niye burda diye şey oluyor almak istiyorsun alamıyorsun 😂
papatya_35 Hzn53 Hahaha evet öyle oluyor tabiide keşke hepimizin birer tanıdığı olsa bim ve A101’de 😅 bi anda nedense bunu tutuyorum çünkü elimde diyesim geldi yorumu okuyunca 😅😅
Tugcenuman Yürüme arkadaşım alabilecek biri var mı çok dolaştım bulamadım alabilecek olan varsa parasını gönderirim 🙈