Esmaa40 35nci haftadan selamlar🙋🏻 Bugn ilk defa NST ye girecez bakalim, sizler Napıyorsunuz nasıl gidiyor hamileliğiniz 🥰❤️
nlycltk Esmaa40 33+2 deyim benim 34 de kontrolüm bende ilk o zaman girerim heralde ntsye ilk gebeliğim bazen heycan oluyor 🤗
Esmaa40 Zehra9616 Allah kolaylık versiin, yavaş yavaş kendini fazla yormadanyap bari bekledikçe daha çok büyüyor insanın gozunde