Amineninannesiii Kızlar selam 37+0 haftalık hamileyim bu aralar çok fazla gaz kaçırıyorum doğum belirtisi olabilir mi yada ben artık doğurmak istediğim için mi herleyi ona bağlıyorum🥴🙈😂
Beyzanuraslan Amineninannesiii yok yok değil merak etme 😄 doğum yaklaşınca yürümekte zorlanmıştım ben öyle bir baskı vardı ki vajinamda