Esranyldrm Kızlar 31+1 haftadayım normalde çok hızlı ve sürekli hareket eden bebeğim şuan yok denecek kadar az ve yavaş hareket ediyor normal mi sizce
Ipekgulll Esranyldrm Haftan ilerde bebeğin yeri de daralıyor olabilir ama bence izle öğleye kadar için rahat etmezse güçlü vurmazsa git görün içinde kalmasın
Melek141120 Canım normal de olabilir ama aklın kalmaması için bir görün bence. Bende 36 haftadayım geçen benim de öyle oldu dayanamadım doktora gittim nst çektiler. Yani normal çıkmıştı o zaman ama bilemezsin işte keşke içeriyi görsek de rahatlasak 🤷