Oznurcan0405 Kızlar 37+6 dayım. Uyku düzenim kalmadı, sürekli kaşınıyorum cildim çok kuruyo. Yürürken çok batıyor bu bebeleri doğurma işlemini nasıl hızlandırıcaazz 🥺 sizde de kaşınma çok oluyo mu ?
Sezensezen Oznurcan0405 bende 37+4 haftalığım artık çok yoruldum kaburgalarım ağrıyo yürürken vajinamda baskı hissediyorum uyuyamıyorum bacaklarım kaşınıyor ve miğde yanması vardı üstüne miğdem bulanıyor off😏
Sdadmrbas Oznurcan0405 37+4 de ben. Pazartesi günü sezeryan ile doğum yapıcam canım. Kaşıntım benim olmazdı ama yürürken sağa sola dönerken artık genital bölgemde ağrı oluyo bebek baskı yapıyor. Öneri olarak ılık duş alabilirsin bire nemlendir aklına geldikçe nemlendirici,vazelin falan
Deletedmom623737 Oznurcan0405 32 Haftayiz bizde bende cok kaşınıyorum Sürekli göbeğime yağ sürmekten gına geldi