Selindrellaa ben oğlumda kullandım o zaman batmanda e bebek yoktu internetten istemek zorunda olduğum için bırakmıştım şimdi kızım olacak batmanda baby me açıldı yılbaşından önce stok da yaptım. Fiyat kalite şeklinde bakarsan çok iyi arada indirim kodu da oluyor şuan indirim de var . Tabiki bi prima pampers değil ama uygun ve güzel topaklanıp pamuklanmıyor aşırı bi kalınlığı da yok