Meloskervn Adana da Doğum doktor önerisi olan var mı? Metro hastanesi Seyhan başkent bu hastaneler nasıl ? Bilen varsa yazsın?
Faziletttt Meloskervn metro hastanesine gidiyorum cnm bende Şule hanıma çok iyi bir doktor tavsiye ederim
Linasmommy Meloskervn ben de ilk metro da Gül hanıma gittim hiç memnun kalmadım Ortadoğu da Ayten hanım var çok iyi tavsiye ederim
Esra_derinalp Meloskervn Adana da Güzelyalı hastanesi Selçuk gürbüz ve ya Acıbadem hastanesi Erdal candan ya da yine Güzelyalı hastanesi Celal Ardıç ben Selçuk gürbüze gidiyorum çok memnunum 🙏🏻
Esra_derinalp Metro hastanesinde kim Doğum yaptıysa memnun kalmadı bebeklere hastane enfeksiyonu bulaşıyormuş 🤷🏻♀️