seym4 27 haftalığız çok düzensizleştim bende çözemiyorum. Çok uykum olsada dalmakta güçlük çekiyorum.
busracemre2710 seym4 yeteri kadar ağrım var zaten uykuya zor dalıyorum tam uykuya dalacagim zaman kızım uyanıyor 😐😐
Brfant22 seym4 Vala benimde aynı durum uyku muylu kalmadı 12 de yattım 2.30 da uyandım ve bu gece bir daha uyuyabileceğimi sanmıyorum maalesef 🤷♀️
Kayasena seym4 deli gibi kaşınıyorum ya. Tam uykuya dalıyorum vücudum da bişeyler çıkıyor sabaha kadar kaşınıyorum uyku yok bidaha. Allah düşmanıma vermesin böyle birşey ya 😔
seym4 busracemre2710 kızım uyanıyo derken karnınızdakinden mi yoksa doğmuş bebeğinizden mi bahsediyosunuz?
Fundish Brfant22 11 de yattım 11:50 de uyandım sinir geldi artık ! Saat başı ayaktayım! Yarın 4:30 sezeryan olcam yüzüme bakılmıyor uykusuzluktan çirkinleştim !
Fundish Polenpolen52 bir süre devam edior malesef son haftalarda acıldı benim .yatarken viks sürdüm burun deliklerimin önüne doğru .biraz bir süre rahatlatıyor
elaweannesi seym4 36+2 artık karnım baya büyüdü son 20 nereye kadar uyursam ilk uyanmada süresi belirsiz nöbetler yaşıyorum şu an da öyle uyandım🙄
Brfant22 Fundish stres yapmış olabilir misin 🤗 yarın çoook rahat geçer umarım sağlıkla kucağına almanı dilerim. Çirkinleşmeyi falan kafana takma 2 pıt pıt kapatıcı herşeyi çözer 😉❤️
Fundish seym4 uykudan ölüyorum ama uyuyamıyorum benim de hep öyleydi.tam dalıcam belime bişi batıyor.sağa dön yok olmadı sola dön ! Olmadı dur ben biraz kalkıp yürüyüm ! Çok zormuş son haftalar özellikle ama benim 22,3 ten sonra başladı uyumamalarım
Ozlemba Sezaryen e son bir haftamız kaldı gece o kadar çok kasıldı ki bebeğim uykumdan kalktım hep sonra oturdum hareketlerini dinledim uykum kaçtı sonra zorla uyudum neden kasılma oluyor ki korku oluştu gece hiç rahat uyuyamadım 😔
Fundish Brfant22 son 5-6 haftadır hep böyleyim uyku yok gece aşırı terleme var doğru diosun azcık süslenip gideyim :))
Meryemce92 seym4 32 den sonra başladı gece uyanmalarım😞 burnum tıkanıyor tek taraflı nefes alamıyorum kalkıyorum dik uyuyorum açılıncada yatıyorum.
twinsmommmm seym4 20.haftamdayım ilk defa bu gece uyumakta çok zorlandım. İkiz gebeyım. Ne tarafa dönsem bebıslerın bir yerleri batıyor nefes aldırtmıyor. En son yastıgımı kaldırdım hafıf kaykılmış bir şekilde yattım. Cok rahat degıldı yıne ama dalbıldım. 3 yastıkla yattım ilk defa.