birmeleginannesii olabılır canım neden olmasın :)
Ben hiç ikiz diye aklımın ucundan gecırmıyrdum,bir baktık 2 tane :)
Benım de annem ikiZ düşük yapmıs,dayımın 2 tane ıkızı var, halamın ikizleri var, buyuk halamın da ikizleri var :) nasip kısmet 🙏🏻🙏🏻 Rabbım gonlune gore versın 🙏🏻🙏🏻