Hep ozele muayeneye gitmistim .bugün aksama dogru 5bucukta geldi minnoş kızım .ikinci sezeryanım.agrilar elbette var ama agri kesilerle halloluyor .devlette yaptım pcr testi isteniyor yapılıyor zaten hastanede.yuruyus yapmaya gayret gösteriyorum.uyusukluk 2-3 saate geçiyor belden anestezi oldum.Yogun oldugu icin iki kisilik odalarda kalıyorsunuz ama ama sehir hastaneleri tek kisilik diye biliyorum.Ben ilce devlet hastanwsinde yaptım gayet ilgililerdi .darisi tüm kavusmayı bekleyenlere