Kızlar 40. haftada yani bu sabah 6 gibi kahverengi lekelenmem başladı. Sonra kanlı gelmeye başladı . Nişandır dedim. Ama baktım kanama kesilmek bilmiyor. Direkt devlet hastanesine acile gittim ben takipli değilim diye doktorun etmediği laf kalmadı. Allah belasını versin bide beni akşama kadar oyaladı kanama normalmiş … Eve gönderdi beni. Eşim halimi görünce apar topar özeldeki takipli olduğum yere getirdi. 3 cm açıklığıma devlette 1 cm dediler adam resmen beni başından attı. Nişandır diyo nişan tek seferlik gelmez mi benimki resmen adet kanamasıydı. Özelde suni sancı verdiler. Ebe açıklığıma bakmaya geldi ve kanlar boşaldı . O kadar suni sancı çektiğimle kaldım . Ameliyathanede de sandalyeden inince kanlar boşaldı doktor bebeği kaybedeceğiz dedi. Acil sezaryene alındım . 2 dk sonra kızımla kavuştuk 🌸 Şuanda ağrım çok ama kızıma kavuştum dünyalara bedel ❤️ Dilerim sizlerde bebişlerinize sağlıkla kavuşursunuz 🥰