Mavisinannesi2 Kızlar happy momla alakası yok ama kızım 2 yaşında sürekli karnım ağrıyor diyor doktor antibiyotik verdi antibiyotik kullandık bitti ama geçmedi günde dediğide oluyor 2 günde dediğide oluyor bu durumu yaşadınız mı çocuklarınızda neden olabilir
Mavisinannesi2 Mavisinannesi2 belki sizin götürdüğünüz doktor daha bilgilidi bulmuştır çaresini bizde öğrenmiş oluruz☺️
GizemB05 Mavisinannesi2 Happy Kids uygulamasında sor bence bunu. Orada doğum yapmış anneler var daha çok yardımcı olurlar
Mavisinannesi2 morsumbul kabızlık yok doktorda sormuştu ben var büyük tuvaleti bazen çok katı tane tane düşüyor dedim günde yapıyorsa o kabızlık değildir dedi
morsumbul Mavisinannesi2 ama o tane tane düşmesi aslında kabız olmasından kaynaklı oluyor ve buda karın agrısı yapıyor 2 sene çektim karın agrısını gitmediğim doktor bulamadım kabızlık tan kaynaklı oluyordu kabızlığı çözdüğümde karın agrısı da geçti nacizhane tavsiyem daha bagırsaklarını yumuşatacak şeyler yedirseniz
Mavisinannesi2 morsumbul çorba türünü çok sevmiyor ama suyu bol içiyor çorbayada bi alıştırabilsem keşke iyi gelecek diye düşünüyorum☺️
morsumbul Mavisinannesi2 çorba bir öğünde kendin kaysıyı haşlayıp blander yapsan yoğurt ile yada meyve suyu diye versen 2 sene çok uğraştım karın ağrısı çok zor ve temel sebep kabızlık