ArenAsilmomm Sevde26 ay şimdi aynı postu ben açacaktım 🤦🏼♀️ 23+5 im adet sancısı gibi sancım var şuan bile bacagıma vuruyor.🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Elifdemireel Sevde26 Ayyy bende tam 6 haftalık olduk bugün regl olacak mışım gibi ağrım var😢 belimin olduğu sağ kısım ve sağ bacağımın kemiği ağrıyo 😢 umarım bişi olmaz 🙏🙏
Sevde26 ArenAsilmomm kuzum dün doktorum normal dedi bana kız bebek kasık ağrısı çok yaparmış hap verdi biraz azaltır dedi korkma bide rahim büyüdüğü için de oluyormuş
Sevde26 MihrimahVeAnnesiii genelde kız bebek kaşık ağrısı çok yaparmış canım doktora gitmiştim dün korkulacak bişey yok dedi bu aralar normal dedi hap verdi biraz hafifletir bu dedi
ArenAsilmomm Elifdemireel o haftalarda çok normal rahim büyüyor çünkü bol bol dinlen derim çok oturma, hep yat
Elifdemireel ArenAsilmomm yatmaya çalışıyorum ama temizlik yemek derken zor oluyo kaç gündür temizlik yapamadım dinlenim diye yapmam lazm yarın vs bakalım artık 🥰
Sevde26 Mvld11 sanmıyorum ondan olacağını canım doktorum normal dedi bu aralar olur dedi ama aklımda bulunsun teşekkür ederim 🥰