Kızlar akşam sancım var diye otu suya koydum bi yarım saat kadar suda kaldı sonra çok yorgunum biraz uyurum diye sudan çıkardım otu sabah geri koyarım diye. Şimdi sancıya uyandım baktım ot tamamen açılmış dışarda olmasına rağmen acaba benim açıklığım da olmuş mudur başına böyle bişey gelen oldu mu ot kapanmamış yani 😬🙈