Sinem-Akman bende 11 aydir deniyorum kuzum yaaa insülin direncim var guatr sorunum var ikisi icinde ilac kullanıyorum 3_4 aydir bakalim artik bide pcoluyum maalesef ama doktor ilaclarini duzenli kullanirsan hamilede kalabilir sin dedi rabbim isteyen herkese sonra bizlere nasip etsin insllah canim dua edelim birbirimize bide haberleselim olur mu 🤲🌼