Kızlar 37+3 haftalık gebeyim. İlginc bi sekilde dogum korkum başladı gece sancım gelecek diye çok korkuyorum hep dua ediyorum gündüz gelsin sancım diye bu psikolojiden nasıl çıkabilirim sanki sancım gelince kalbim sıkışacak nefessiz kalacakmışım düşüncem var 🥺 saçma biliyorum ama elimde değil. Bide bebeğim bir hafatada 220 gram almış az mı? Muz, süt, kefir et, bakliyat yoğurt, peynir, bunları hergün tüketiyorum