bende kendi istegimle spinal sezeryan oldum. sakinlewtiricide vurmuslardi bana hic bir wey hatirlamiyorum. videolarda dogum zamani konusuyorum amma hatirlamiyorum😁 Ben iyneden korkan adamim amma sezeryan korkulacak degil. bele yapilan ignenin acisi hic olmuyor. damar yoluna vurulann igne daha cok acitiyor. dogum sabah yaptim aksami artik kalktim geziyordum. Burda arkadawlar hep yaziyorlardiki sezeryan sonrasi kalkmak cok zor amma bende oyls olmadi cok rahat kalktim gezdim. korse takarsaniz aciyi hic hiss etmezsiniz. Ben artik 2 ci bebegime hamileyim bu bebegimide sezeryanla dunyaya getiricem
1.