defomom merhaba, bende 31+2yim. Dünden beri söylediğiniz şekilde kasıklarımda garip bir hareket hissediyorum, şimdiye kadar olmayan türde bir hareketlenme. Göbek deliği hizasinda da hareket hissediyorum. 28de gittiğimde dönmüştü bebeğim kafası aşağıda idi. Sizinle aynı şekilde servikal kisaligim var. Dun de biraz fazla yordum kendimi. Benimde 32 de Çarşamba kontrolüm. Artık doktoru aramaya da utanıyorum zırt pırt herşeyi soruyorum 🤦 endişe etmeliyim bilemedim.