angel4545 ikili testi yaptırdık o zamana kadar birsey yoktu bebekte 15.hafta cinsiyet öğreniriz dedik kontrole gittik işte öğrendik durumu yıkıldık neden böyle oldu diye arastırmadıgımız doktor perinatolog kalmadı bebeğimizin kalbi gelişmemiş kan pompalama görevini tam anlamıyla yapamadığı için karnında sıvı birikiyormus dediler zaten en geç 1 aya karnında ölür dediler baya araştırdım en sonunda suni sancıyla doğum yaptım kürtaj için yasal zamanı geçmişiz normal doğumla bebeğimi verdim ellerine Allah kimseye yaşatmasın