Duygukrkrt Vallahi ben de bu durumu merak ediyorum ben de 7 haftalıkken düşük yaptım bu ay belli olacak ama enfeksiyon için antibiyotik kullanıyorum Doktor tedbir amaçlı Adetime 3 gün kala gebelik testi yaptı negatif çıktı Yani bu saatten sonra çıkacağım çok sanmıyorum Ben sıramı saldım bende olmadı yani.. ama düşükten sonra hiç adet görmeyip gebe kalanlar da var Bu da kişiden kişiye değişiyor