guzel_yolculugum Kızlar 9. Günüm trasferde ama suan adet ağrım var hamilelik değil adet ağrısını biliyorum. Cok umutsuzum. Umut olun bana 😔
asyaa0 guzel_yolculugum Canım sne sıkma canını inşallah adet olmazsın 🙏 Allah gönlüne göre hayırlı sağlıklı bir evlat nasip etsin sana ve isteyen herkese 🙏♥️
mom130 guzel_yolculugum transfer olmuşsun işte niye umutsuzsun. Zaten yerleşirken de adet ağrısı gibi ağrıları oluyor herkesin. Birçoğu aynı belirti diyorlar. Dur daha karamsar olma.
Mikmikbuk guzel_yolculugum Allahım size her iki dünyada da hayırlı sağlıklı bir evlat versin inşallah bi an önce kardeşim, hadi bakalım
Goncagl15 guzel_yolculugum hiç umutsuzluğa kapılmayınn Allahın izniyle tutunacaktır ben de adet sancısı gibi sancılar yaşadım çok normal ve hala daha adet olcakmşm gibi oluyorum