Saelif renie yada gavisgon yazsin doktor bense cok cok kotu oluyordum yatamuyordum cayır cayır midem yanıyordu kusuyordum bile kalbim duracak gibi oluyordum renie ilacını yazdığından beri doktor cok cok şükür diyorum gece gündüz dua ediyorum o surup için