Hanifesemercioglu benim de aşağıdaydı kanamam olunca öğrendim. Doktorum allahtan tam kapatmamış tam kapatsaydı biraz sıkıntı olurdu dedi. Benim ki tam yarıda kalmıştı. Bebek büyüdükçe yukarı çıkıyo korkma dedi ve ilaç verdi progestan filan. En fazla normal doğumun olmaz sezeryan olursun çıkmazsa da yukarı dedi. Ve 2 ay sonra çıktı yukarı. Ve herkezin de çıkıyormuş korkma