Selincek 7 +1 den selamlar kızlar bende dun ve bugun aşırı bunalim var simdi daha cok oldu yemek yedikden sonrada acayip çoğalıyor böyle nefes nefesw kalıyor ve nefes alamiomu gibi bunalima giriyorum neden acaba?
Mikmikbuk Selincek Tatlım benimde aynısı oldu 7.haftada d vitaminli folik asit almaya başladım, d vit eksikliği depresyon yapıyor. 16 dan sonrada b12 ye başladım o da depresyon yaratır.
aysegulonr Selincek Yaa bende o dertten yanıyorum 7+1im ve 4 gündür sabah mide bulantısıyla uyanıyorum huzurum kalmadı. Gün içinde de bi yerden kalkıp bi yere yatıyorum çok fena geçti bu haftam🥺
BenCansu Selincek ben de berbattım hem de benim 5. Haftada başladı Prilam Dr diye bi bulantı ilacı verdi doktor mucize gibi bişey ❤️
Selincek aysegulonr migde bulantim var amq kusma yok allahtan birde aşırı istahsizlik oluyor aksine yiyemiyorum icim almıyor acliktan migdem ağrıyor resmen bide 😔 yemek yiyincede yerken boğuluyorum resmen hemen bir bunalim
Selincek BenCansu sağlık ocağına bir daniscam canım insallah verir kızım var 3 yasinda onunda ilgilenmekte zorluk çekiyorum 😔🙏
BenCansu Selincek ben bittikçe sağlık ocağından yazdırıyorum canım ama günde 3 defa yazsın ki süresi dolmadan bitmesin