Arkadaşlar bu gece itibariyle 31+0 olduk şu son 2-3 haftadır bebeğim aşırı hareketli bazen sanki içerde karnımı tırnaklıyor gibi anlık bi acıma oluyor hareket ettiğinde. Bu normal mi? Birde bazen karnımın belli kısmı sertleşiyor parmağımla dokunduğumda bebeğin orda olduğunu anlıyorum sonra o sertlik geçiyor başka bşr yerde yine olduğunu görüyorum ağrı falan olmuyor buna kasılma mı diyorlar? Ve normal bşr şey mi?