Merhabalar benim de bat 3-4-5 ocaktı ama hala adet olmadım. Kasık ağrım oluyor arada. Bugün sabah ilk idrarla erken gebelik testi yaptım tek çizgi. Az evvelde kahverengi bi akıntı gelmiş işaret parmağım kadar bi şey. Napmam lazım gebelik var mıdır yok mudur 😂 bu hafta çok halsizlikle geçti böyle hiçbir şey yapasım yok modunda kasık ve bel ağrım biraz oldu sonra geçti