charlottececi Ezgiii11 hastanelerde acillerde falan hep kulaktan olculdugu icin kulaktan olcee aldim braunun. 1 haftadir influenza geciriyoruz esimle ikimizin de zaman zaman atesi oldu. İlk gun evde 38.4 olcmustuk sehir hastanesinde o temassiz ucuz olcerlerle 36.1 olcmusler atesiniz yok demisler. Ben gitmemistim. Sonra evde atesten fenalasti da ozel acile goturdum. 38.2 cikti atesi hemen ilac verdiler. diyeceğim o ki butceniz varsa kulaktan olcen alin yoksa koltuk alti. 80-100 tl lik temassizlari asla onermiyorum benim evde de var. Yanlis olcuyor. Bende su var 439 a almistim. https://www.hepsiburada.com/braun-thermoscan-irt-6520-ate-ler---beyaz-p-HBV00000P4X90?magaza=Pharmacity&url_src=ios-product-detail
poyrazinannesi1 Ben braun’un alından ateş ölçerini aldım. Arkadaşlarım memnun diye aldım, henüz kullanmadım.