Benimde 5 gün gecikti bugün sabah erken gebelik testinden yaptım ama negatif çıktı:(
1 haftadır regl olcak gibi belirtiler yaşıyorum sürekli ha oldum ha olacam diye tuvalete koşuyorum, ped takıp duruyorum. Dün akşamdan beri karın ağrım azaldı gibi ama hassasiyet var.. geçen ayda 8.gün gecikinde regl olmuştum. Normalde gecikme yaşamam bu şekilde. Umarım pozitife dönerim