Filiko evet benim gitttiğim dr perinatologdu, ama şu an takip edelim yükselmezse iyi dedi yükselirse sıkıntı olduğunu söyledi çift taraflı gördü ,diğer gittiğim dr da tek taraflı gördü. Daha yüksek hasta takip ettiğini -17mm-doğumun gerçekleştiğini söyledi . Şant takılma ihtimalinden bahsetti