Gizgizgiz Fdemir60 şurupları doktorlar veriyo evet ama herkesin haftasına göre değişir bi danışın öyle alın karnonatlı suda rahatlarır ayrıca
ZEYNEP2025 Fdemir60 Rennie Duo tavsiyeye gerek yok bunu kullanmak icin baya ise yariyor ben aylardir hergun kasik kasik iciyorum
Askiletotomsu aysenurtc ne yiyelim ki Yediğim bir nar bir ayva bir muz kuruyemiş Midem mahvoluyor yemek yediğimde yok Yiyemiyorum ki
Shewolf Askiletotomsu gaviscon kullanabilirsiniz mide yanması için eczaneden alım yapılıyor şurup 5 saniyede abartmıyorum geçiriyor ve hiçbir sakıncası yok herkes kullanabilir
Shewolf Fdemir60 evet ben öyle yaptım ki dediğim gibi araştırırsan görürsün iri ufaklı yaşlı genç hamile olan olmayan herkes kullanabilir
Shewolf Askiletotomsu tabi siz bilirsiniz ben kendim sormadan almıştım şükür bir sıkıntı da yok ki dediğim gibi herkes kullanabilir 😍🥰
hilalavciiii Fdemir60 benimde midem çok fazla yanıyordu şekerim çıktıktan sonra diyete başladım sağlıklı beslenince gerçekten geçiyor düzgün bir beslenme ile 😊 28+5 teyim şuanlık böyle bir sorun kalmadı umarım ilerleyen zamanlarda tekrarlamaz 😇