meir22 Hanımlar cinsiyetiniz belli oldu mu? Bizim kendini göstermedi 17.hafta da tekrar kontrole gidicem. İkinci hamileliğim Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin🤗
eymenela-moms meir22 bizim 14+2 de belli olmustu.16 haftalık olduk yine aynı şeyi söyledi doktorumuz hatta bu da fotoğrafı 😀 https://imgyukle.com/i/oYOJi1
meir22 ipekveatlas annemdeyim şuan fotoğrafımız yanımda değil ama zaten yan duruyor hiçbir şey belli olmuyor😅😅
meir22 Edahoso yaa sağlıklı olsunlar yeter ki :) bize bir şey söylemedi bizde 17de gidicez bakalım belli olursa yazarım burdan 😅🥰
tazeannecik1 eymenela-moms Bacak arası boş duruyor ama ne açıdan çektiğine bağlı fotoğrafı,benim oğlumunda böyle boş bacak aralı resmi var 🤭 Gönlünüzden geçen olsun İnşallah sağlıkla gelsin 🤲🏽
eymenela-moms tazeannecik1 en az beş altı kere baktı ama son gidişimde eminim dedi inşallah değişmez 😀bir oğlum var çünkü
tazeannecik1 eymenela-moms O zaman uzun baktıysa değişmez canım,bi oğlan bi kız güzel olur Allah isteyen herkese ikisinide tattırsın🌺
tazeannecik1 Kizum 16. Haftada siyah beyaz ultrasonda var renklide pipi var,ultrasonu karnımda gezdirirken açısından kaynaklı boş görünmüş ama