NuranAhmet Papatyam63 ben 33 deyim daha çok var diyorum ya. Zaman geçmiyor tüm gün evde yapacak bi şey de yok
Papatyam63 anonimgelin valla bilmiyorum esn son 24+0 haftalıkken gitim doktora o zaman 800 gıram dedi
Papatyam63 gunes1234 bizimki pek hareketli değil ikinci gebelik oğlum da hamileyken çok hareketliydi şuan tavanlara tırmanıyor ama bu pek hareketli değil isallah doguncada böyle olur