Seydanuurr4 Kızlar kese oluştuktan ne kadar süre sonra bebek oluşur bugün gittim doktor 10 gün sonra tekrar gel dedi bebek için mi çağırdı kalp atısı için mi ?
nurhayatogul Seydanuurr4 bende 5 haftalıkken gittim. Kese oluşmuş ama bebek yok henüz dedi ve 10 gün sonraya çağırdı. Size keseden felan bahsetti mi
Seydanuurr4 nurhayatogul evet kesenin boyunu şeklini söyledi bebek gözükmemesi cok normal dedi yavas yavas oluşmaya başlıyor dedi
Hilalbasak Seydanuurr4 Seydanuurr4 evet canm duymustum o gun hatta ilk kusmami hastahanede gerceklestirdi😀😀
Hilalbasak Seydanuurr4 canin yani normal mi degilmi bilmiyorum ama ultrason goruntusunde iri erik tanesi kadardi😀😀bebekde susam tanesi kadardi