Kızlar 2.5 yasinda oglum var çok hareketli çok inatçı suan.3 yas sendromuna hazırlanıyor galiba davranışları o yonde 🤭 ve beni çok.zorluyor her gün dinlenicem bu gun bi is yapmicam diyorum ama kendimi hep camasir di bulasikti yemekti ev supur derken buluyorum saat olmuş aksam 10 hala mesaiye devam modunda oluyorum ..🤦♀️ Ve yorgunluktan uyuyamıyorum ilk oğlumda da kaşıntı ve stresten 2 gun uyuyamadigimi biliyorum 24 saat zombi gibiydim .. Böyle.olan var mı yada böyle sinir strese iyi gelen bir çay vs 😔😀