AsyAras YeninesilAnne Gulayyy Bende aynı durumdayım kızlar cumartesine kadar doğdu doğdu doğmazsa suni sancı verecek doktorum sizler benden önce olacaksınız bana da nasıl geçtiğini söylerseniz çok sevinirim kızlar 😔🙏🏻
Naz1905 Gulayyy korkma cnm hayırlı doğumun olsun inşallah bende oglmda sıniyle doğurdum rabbm veriyor kolaylıgını bol bol dua et🙏🏻