Abc6- bendede 30. Haftadan sonra kasılmalarım artmıştı. 35+4 te şiddetli kasık ağrısı ve kanama ile hastaneye gittim doktor hemen yatırdı gece saat 2de sancılarım şiddetlendi nst de sancı cıkmıyordu ama ben hastaneyi ayağa kaldırdım sancım var diye doktor geldi alttan muayenede bebeğin başına deyiyorum kanala girmiş ama açılma yok acil sezaryan dedi 35 haftada gece saat 3.22de kızımı kucağıma aldım 2000 kg bir kız dünyaya getirdim şükür küvezede girmedik🤲🏻🙏🏻