Fadime60 benim de 37 . Erken doğum riskine karşı iğne ve ilaç kullanmıştım ondan kaynaklı mı bilmiyorum ama sancım falan yok. Sadece bu sabah biraz kasık ağrım oldu adet sancısı gibi . Ama çok hafif benim adet sancılarım bayağı şiddetli olur çünkü. Ben doğuramayacsğım diye düşünüp kızımı ikna etmeye çalışıyorum😂 bugün randevum var bakalım doktorumuz ne diyecek