Zeloss 4 haftalıkken kızımızı öğrendik 6+4 ilk randevumuzdu kalbi duydu 7+4 ikinci randevumuzdu , 12+2 ikili tarama için gittik 14+4 ikili tarama sonucu ve cinsiyet icin gittik, 18+4 detaylı ultrason için, 23+4 şeker yüklemesi için, 27+4 te kan uyuşmazlığı iğnesi için gittik tüm.kobtroller bu şekildeydi şimdiye kadar hemen hemen ayda bir gittik kan tahlili sonuçları aynı gün içinde çıkmayan ve dış laboratuvarda yapılan testler için sonuçlar çıkınca yeniden gittik ,bazı sonucları için gitmeye gerek olmadan aradılar muayene zamanlarimiz belli testlerin yapıldığı haftalara denk geldiği için hem muayne hemde testler oluyordu , simdi 32+3 uz 8 ocak cumartesi günü kontrolümüz var, artık sona doğru yaklaşıyoruz şimdi kontroller 3 haftada 1 e dusucek 37 de çatı muaynesi olucak normal dogum düşündüğüm için ve sonradinda dogum ani gelene denk haftada 1 kontrole cagiricak , bizim surecimiz bu sekilde ilerledi, her kontrol sonrası ebeye de uğruyorum, 21.haftada tetanoz ignemi olurken kızımın kalbini dinledik sağlık ocağında 28.hafta da ebeye ugradigimda yeniden kızımızı dinlemiştik😊