Merhaba güzel anneler ve anne adayları 9+4 günlük hamileyim sabahları mide bulantısıyla geçiyor akşamları ise karın kazınmasıyla yeterince yiyorum ancak karnım hep açmışım gibi kazınıyor 😢 neyi yanlış yapıyorum ya da bu normal mi benim gibi yaşayan var mı bu durumu cevaplarsanız sevinirim 😇😇😔