Fnen Kızlar 27+6 dayım göğüslerim biraz büyüdü ama hiç hassasiyet yada ağrı yok. Bu normal bir durum mu? Göğüslerinde hassasiyet olmayan annelerin sütü geldi mi acaba 💚
Ada_kacira Fnen benim ilk gebeliğimde de göğüs hsssasiyetim yoktu şuanda 29+6 haftalığım bu gebeliğimdede göğüs hassasiyeti yaşamıyorum ama sütüm geldi canm alakalı bir durum değil endişelenme stresten sütün gelmez bu sefer
Gul33 Fnen benim de göğsüm azıcık büyütecek gibi hareketlendi başka gelişme yok. Yoksa sütüm olmayacak mı diye Korkuyorum 😏
Fnen Ada_kacira canım aslında stres yapmıyorum ama bugün bir yazı okudum süt kanalları gelişince hassasiyet olurmuş diye aklıma takıldı ☺️ Teşekkür ederim cevabın için ❤️
Necla1 16 haftalığım. Bende hiç bir hassasiyet agrı vs. yaşamadım iyiki diyorum ama iyimi kötümü bilemiyorum 😕
Fnen Necla1 yani bende hep iyi ki dedim rahattım çünkü, ama bugün ki okuduğum yazıda aklıma takıldı hiç hassasiyetim olmaması. Ama alakası yokmuş 🙂
Rezan_korkmaz Fnen ilk gebeliğim de hiç yaşmadım kızım oldu süttmde gayet iyi geliyordu ikinci gebeliğim ğöğsüm ucum hem kararma he hasasiyet oldu sanki bebişi emziyormuş gibi ğöğüsleerim kaynayıp sarımsı süt geliyor 😑
Fnen Linaya34 benim birden büyümediği için çatlamadı sanırım 🤷🏻♀️ Yada nemlendiriyorum bazen oda olabilir
Fnen Rezan_korkmaz uç kararmasıda sanki olmadı gibi, eskisini çok hatırlamıyorum artık ama normal açık kahve 😂
AskinOz Ay ne kadar şanslısınız ya ben 1 aydır göğüs ağrısı çekiyorum. Daha 3 aylık hamileyim. Hem ucu kahverengileşti hem de o kadar büyüdü ki sarkmaya başladı.