Ben geç hissedenlerdenim bende kalp atışı gibi hissediyordum ama 22. Haftada başladı bu. Şiödi 23+3 ve sürekli tekmelendipimi hissediyorum. Harika bir duygu. Onun kıpırdaması elimi koyduğum yere doğru hareket etmesi müthiş. Sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🙏🏻🙏🏻